sobota 17. srpna 2013

Sluníčková pohoda :-))

Sedím a vyhřívám se na sluníčku ..nějak se mi nechce nic dělat ..tak si říkám ,že bych mohla aspoň vložit pár fotek toho co jsem v posledních dnech ušila ,všechno to asi nebude protože ,abych pravdu řekla flákám focení.-)),a ouha on mi ten bloger nějak nechce povolit psaní.. co to ??tak jo pokus číslo dvě a jdeme na fotky
kabelka pro dceru  .
tak nějak mi nejdou  přidávat fotky ..říkala jsem ,že mě to zlobí

5 komentářů:

  1. Táňo, kabelka je krásná, do posledního detailu!

    OdpovědětVymazat
  2. Táni, tohle je taky super kousek!

    OdpovědětVymazat
  3. Táni no ta je perfektní !!!! Dneska ti to tu pěkně prošmějdím a kouknu co máš nového zatím samé perfektní kousky..

    OdpovědětVymazat
  4. pohodový kousek "o)
    hezounká ,povedla se ti ♥

    OdpovědětVymazat