sobota 17. srpna 2013

Sluníčková pohoda dvě

Opravdu to vkládáni fotek nějak dnes nejde ..počítač hlásí chybu ?,tak to vyzkouším trošinku jinak ,třeba ho ošidíme :-))


tahle  kabelka je hodně velkej kostlivec ,protože jsem ji začala šít na sklonku loňského léta ..a ,že je vyloženě letní musela čekat na novou sezónu
a tady je jedna nová funglovka 
pár detailů
a ještě i sukni si tahle kabelka zasloužila  ..tak asi musím dát celou fotku ..achjoooo

prý zastrč břicho..no jo ,ale ten fotograf to řekl až po vyfocení ..to je nápad ,že jo ??!!!takže jedna jen tak z patra
a pro dnes končíme krásný víkend všem ... ..ještě jsem chtěla vyseknout velkou poklonu Bellet, protože kabelky jsou všechny ušité podle jejich rad a postupů ....

16 komentářů:

  1. TÉDA TÁNI, TY JSI ŠVADLENKA S VELKÝM Š.... naprosto dokonalé kabelky, zvlášť ta poslední, to se fakt budou otáčet i ženské:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Táničko, kabeličky jsou krásné. Ta poslední je úžasná!!! A vyloženě Ti sluší. Moc pěknou látku jsi vybrala. A ta kulatá spona je dobrý nápad. Nemusí se člověk prát se strojem, když jsou tam ty spony napevno.

    OdpovědětVymazat
  3. Táni, kabelky jsou krásné a Ty jsi kočka!!! Moc Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, krásné tašky a i modelka!

    OdpovědětVymazat
  5. No Táni,velká krása....moc Ti to sekne....a kabely na výbornou:-)i fotograf má za jedna
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Táňo, to je nádherná taška a jak ti sluší i se sukní!

    OdpovědětVymazat
  7. Táni jsi kočka !!! Jen se toho foťáku neboj.
    Kabelky i sukně se ti náááramně povedly ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Táňo, děkuji za přání k svátku :-) Moc mě potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Táni, ty tašule jsou krásné všechny, máš je vymazlené! A ta sukně!!! Ta je naprosto úúžasná, moc Ti sluší a krásně se Ti hodí, vůbec se nemusíš schovávat.
    A teď jsem si vzpomněla na Tvůj vtipný komentář u mé sukně, moc jsem se nasmála a směju se doteď, nějak si nemůžu zvyknout, že už nejsem ta víla :o). Já totiž kolem sebe samé víly mám, tak si připadám taky tak a pak zažívám šoky, když se kouknu do zrcadla. Jinak rada s kolovou sukní je fajn, ale já škudlil a hamtil nakupuju látky po malých kouskách, abych měla od každé aspoň něco a z toho se oblečení dost blbě šije... Měj krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  10. Táňo, jsi kočka. Máš krásné tašky a vlastní barevný vkus, podle kterého tvé věci vždy poznám. Moc ti to sluší a bříško nevidím. Takovou krásnou babičku je radost potkat. Mnoho štěstí a krásné dny.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Táni tak nakukuju, jestli jsem nějaký příspěvek neprošvihla, koukám že ne:-D
    Pěknou neděli:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní, já by jsem hned chňapla tu zelenou, ta je koooouzelná. Šikulka:o)

    OdpovědětVymazat
  13. Táni všechno máš parádní, ale z té zelené kabelky jsem fakt unešená parádní detaily je dokonale vymazlená ... a moc ti to sluší jak kabelka tak suknička :-)) jo a žádné břicho teda nevidím ... papa krásný dny Dita

    OdpovědětVymazat
  14. parááádní kabelky !!!
    Jsem nadšená i z těch fotek ,jsou moc povedené

    OdpovědětVymazat
  15. Táni tohle mi úplně uniklo - to je vážně nádhera !!! a ty detaily - prostě perfektní a ještě ke všmu to modelce moc sluší - krásné fotky i taška !!

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné kabelky Táni, ale ta zelená,....... je prostě dokonalá ♥, tu by jsem chtěla:o)

    OdpovědětVymazat