neděle 9. června 2013

Tak trošinku vzpomínková

Konečně jsem se rozhodla střihnout do flanelek co mám schované po taťkovi..nechtěla jsem deku jen z flanelek ,protože mám velké plány a košil málo ..jiné než po tátovi jsem do toho nechtěla dávat ..a je nás v rodině moc......
myslím si ,že každému z rodiny udělá maličkost co bude dědu připomínat radost ..ale to až zase příště ..tak tedy použila jsem flanelky na aplikace a do proužků a ostatní látky jsou z výprodeje od Bellet ...možná se vám to zdá divočina ,ale mě se to takto  líbí ..nechtěla jsem smutnou deku :-)))))
vím ,že zatím je do deky daleko ,ale ,chtěla  jsem se tak trošinku pochlubit .........bloky jsem šila jak mi šly látky pod ruku ..ale řeknu vám ,že mi pořád někdo s těma kousíčkama čaroval ..furt jsem něco hledala ..tak nevím   co si o tom mám myslet...
Obrázky aplikací ..pejska a kočičky  jsem si vypůjčila od Linett Anderson a strom jsem si namalovala svůj vlastní:-))
tak a teď už mi jen držte prosím palečky ať  mi to moc dlouho netrvá deku došít...kdo vydržel a dočetl až do konce ...má  můj dík ♥

11 komentářů:

  1. No pááni.... Táni ty mě šokuješ:-)) Příspěvek dřív než za rok a ještě tak nádherná deka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Táničko, deka bude nádherná!!! Je vidět, jakou sis s ní dala práci a stálo to za to.... Bude fakt úžasná.

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrasna je uz ted...nadherna, tolik emoci v ni, vazne je kouzelna....

    OdpovědětVymazat
  4. Táni, to je bomba. Nádhera, fantazie, ty kombinace jsou super. To jsem zvědavá na další kousky z košil. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Táni... je v ní všecko... je či teda bude překrásná!

    OdpovědětVymazat
  6. Táni, už jsem komentovala v galerii. Je to super nápad.A o provedení ani nemluvím, jsi fakt velmi šikovná a nápaditá a máš velmi jemný smysl pro barevné cítění. Těším se na celou deku.

    OdpovědětVymazat
  7. Vzpomínková deka - dýchla na mne nostalgie. Pokud jich máš v plánu našít pro více členů rodiny tak to je nápad roku :-) Určitě to všichni ocení. Máš to moc pěkné a ten tvůj strom je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  8. Táni ahoooj!! ...To je tak krásná záležitost.. Pokaždé, když se jí dotkneš, bude to jako bys pohladila tatínka. Máš ji krásnou a ty figurky! :)) Ta kočka mi připomíná barevností našeho Mufa!:o))

    OdpovědětVymazat
  9. Táni, krásná deka to bude, vymazlená se spoustou vzpomínek. Je vidět, že je šitá s láskou. Papa

    OdpovědětVymazat
  10. Ježíš ta je nádhernáááá, je vidět , že je dělaná s velkou láskou.

    OdpovědětVymazat
  11. Táni, ta deka je dokonalá! Nádherná práce s krásnou myšlenkou!! (Už je došitá?) :)

    Táni, první rok mi hortenzie omrzla, ale byla tak statečná, že kvetla, i když neměla lístky :) Vypadala komicky, ale došlo mi, že se jí asi chce žít. Nic zvláštního pro ni nedělám, u nás je hrozná půda, tak jen hnojím hnojivem pro azalky :) A musím zaťukat, že zatím nám dělá opravdu jen radost :) Tak to nevzdávej :)

    Pa pa a krásné dny a děkuji moc za milé návštěvy u mne!
    Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat