středa 29. května 2013

Že by návrat blogerky po roce??

Tak abych pravdu řekla vůbec nevím jak začít ???..nějak jsem vyšla ze cviku a tenhle pokus přiznám se je už druhý!!!všechny vás zvdravím ať už přítelkyně co potkávám na své cestě životem ..či jen přítelkyně virtuální ....když jsem přemýšlela .(.vlastně spíš mě ty mé přítelkyně co potkávám pošťouchly ) ...
jak já to mám celé pojmout??? rok je dost dlouhá doba na to ,aby se člověk za sebou otočil a fotky mi tuhle dobu přiblížily ,že mě až otřepalo a je  mi zároveň líto ,že to tak rychle uteklo    ..ač jsem si mnohokrát říkala jak mi je ouvej ..dnes ,když procházím fotky  ..vím ,že bych neměnila .....................
vloni mi vykvetli nádherné  Petunky ,ušila jsem si letní šaty a dvě kabelky ..měla jsem nádherné prázdniny a Kubíček mi dělal a dělá jen samou radost
ušila jsem pár hraček pro radost ..jen se musím přiznat ,že skřítek má opravdu jen ten svetr co jsem mu upletla ..vic jsem prostě jaksi nestihla
šila jsem podle  Bellet květinářku a protože mi dva bloky nevyšly    , tak jsem nakonec ušila dva polštářky do kuchyně na lavici ,ale ty polštářky byly fakt mimo plán...že jsem to raději nevyhodila ...učila jsem se s vyšívákem .takže ukázka je kapsa zástěrky pro neteřinku a taky  jsme šily s holkama na klubu vánoční hvězdu
  pokus o peněženku .(podle Bellet ).šila se dobře jen by to chtělo nějaké to opáčko :-)))
poslední koláž.....pohled do mojí pracovničky ,obal na knihu a jeden menší hokus pokus s chlebníkem ..jsem vždycky od barvy až za ušima ,ale hrozně ráda patlu  a taky si u toho bezva vyčistím hlavu .............................mějte se krásně a zase někdy :-)))))) přeji vám všem KRASNÉ DNY !!!!!!!

22 komentářů:

  1. No pááni Táni, stihla jsi toho hodně za ten rok:-)))
    A teda doufám, že další příspěvek nebude napřesrok:-))))
    Měj se
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali dík♥
      ..fakt se bojím ,že to bude zase za rok:-)))))))))))

      Vymazat
    2. Táňo já vím čím to je:-)) Páč ty všude místo komentářů píšeš romány a pak už Ti nezbyde čas:-D :-D

      Vymazat
  2. Ale, že jsi toho stihla hodně. Máš to moc hezké. Jednou za rok, ale ta krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc děkuji ..však Ty se taky činíš a ještě ke všemu stíháš blog :-))krásné dny!!!!

      Vymazat
  3. Táni, vítej u nás zpět. Taky s blogem občas pokulhávám...někdy není čas, někdy nálada, někdy mě přemůže únava a odkládám, odkládám, až je z toho měsíc bez příspěvku ..asi to znáš. Krásné věci jsi vytvořila v tom roce! A jsem ráda, že jsi o sobě dala vědět! Pozdravuj u nás doma :-) a užíj si i ty krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti:-)
      ráda Tě opět vidím !! přesně jak píšeš -někdy je to únava a někdy není nálada ...děkuji za komentář i já Ti přeji krádné pohodové dny :-)

      Vymazat
  4. ahojky Táni,to jsi mi udělala velkou radost,že jses tu objevila !!!
    Šitíčko máš krásné ♥
    Moc tě zdravím a doufám,že se tu ukážeš dřív než za rok "o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko ♥ děkuji za komentář a koukám ,že jsem si zase pěkně naběhla :-)))

      Vymazat
  5. Ahoj Táni, vítej zpět :-) Pěkné shrnutí, krásné věcičky, musím se smát, že ráda patláš, právě jsem doma začala s patinováním a vypadá to, že vše co mi stojí v cestě, bude mít patinu :-) Měj se krásně a hodně pěkných příspěvků!

    OdpovědětVymazat
  6. Táničko, pěkné věci jsi udělala :-) A možná, že jsi ještě neukázala všechno ;-) Já jsem tu květinářku ještě ani nedodělala. Mám ty bločky někde uklizené. Ale tak třeba to pak bude dobré na nějaký vánoční dárek a budu ráda, že mám připravený "polotovar" :-))) A jak psala Ajka - snad budeš mít další přísvěvky dřív jak za rok ;-) :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško moc děkuji Ty jsi moje zlato !! víš to ,že jo ♥vřdycky mě podržíš ,když to nejvíc potřebuji ..a Tvůj blog je krásná galerie ...ale já jsem holt já..takže nic neslíbím ......

      Vymazat
  7. Jééé, návrat ztracené dcery - tož vítaj:o))

    ....ale nezahálela si a to Tě omlouvá!
    Tak ať Tě tu vidíme zase o něco častěji:))

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  8. No, páni, to tedy koukám :-)) Jsem moc ráda Táňko, že sis našla čas. Máš toliko co světu ukázat. Samé krásy šiješ tak šup, šup další :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, ty jsi úžasná. Precizní šití, krásné hračky, nádherné surfinie, úžasný vnouček, skvělé fotky a kočka "babička". A pak prý někdo pořád nestíhá.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím Ťa Táničko a vítaj zase medzi nami :-) Ty si toho toľko pošila... všetko je super krásne ale vankúše sú božské.
    Kabelku presne tento štýl kabelky mam najradšej, tiež som ju šila. Krásny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
  11. No to je dost, Táni! :) Rok ale uteče jako voda, viď? A je dobře, že jsi se s námi podělila o svou tvorbu a že tak budeš činit i nadále!!! :)

    Jola

    PS: Táni, děkuji za milá slova. Už je snad dobře, voda začíná opadávat, tak už nemáme mokro. Jen ty zdi, ale to nějak vysušíme :)

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsi pilná! Někdy je zajímavé ohlédnout se za uplynulým rokem, člověku kolikrát přijde, že dny se od sebe nijak zvlášť neliší, ale když se podívá o rok nazpět, zjistí, že se toho změnilo docela dost:-)

    OdpovědětVymazat