pondělí 14. května 2012

pro Kubíčka

Tak nevím jestli se mi to zdá ,ale poslední dobou se ve všem pěkně plácám ..jsem líná až hrůza šila jsem Kubíčkovi slona a než jsem stačila napsat blog mám pro něj i kosmetický kufřík na všechnu tu kosmetiku co miminko potřebuje



25 komentářů:

  1. Táňo, přeji pěkný den, krásný slon, a ta taštička je super. Píšeš "líná" a přitom tvoříš takové krásné věci, to nějak nejde dohromady:-) Kubíčkovi se slon moc líbí:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Táni taky nechápu, jak stíháš šít takové krásy.

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka moja:-) Krásne to máš, ale teda Kubíček...je nádhernýýýýýýý!!! ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. No ten Kubíček se má ! Taková šikovná babička ! Nádherně jsi to ušila ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Táni všechno máš krásně ušité a nakombinované a Kubíček je úžasnej.. a jestli tě to uklidní taky se nějak plácám ale ne poslední dny myslím si že už delší dobu :-)) pa Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle malý chlap a má tak nádhernou kosmetickou tašku! Opravdu se ti moooc povedla! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Táňo, posílám Ti malinkatý dárek, který najdeš na mém blogu. Jsem moc ráda, že jsem tě potkala a obdivuji tvou krásnou práci. Přeji ti moc hezké dny :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Táničko sloník je úžasnýýý, koukám, že ho prďousek už přerostl :o) A kosmetická taštička - úžasná !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Táni,Kubíček je krásný.Sloník mu sekne a kufřík má chlapec stylový.Je to super.

    OdpovědětVymazat
  10. Se slonečkem jim to hrooozně sluší!!!
    A kufřík je taky bezva!

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, taštička je teda fakt nádhernááá... když si vzpomenu, v jakém děsném pytli jsme ty potřebičky pro miminko vozili my... tohle je těžký luxus! Krásný večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  12. Táni, máš u mě na blogu ocenění, tak si ho vyzvedni. Krásný večer Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Táni, koukni, prosím, ke mně do blogu http://janusina.blogspot.cz/2012/06/oceneni.html ... něco tam pro Tebe mám ;-). Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Táni, máš to všechno krásné! a nejkrásnější je ten roztomilý chlapeček!

    OdpovědětVymazat
  15. Táni, díky za pochvalu. Holka, na to, že mi začala dovča, tak nic moc. Ale na polštářek to neplatí :o) To spíš srážka s bl.em :o(
    A ty si koukej svoji dovolenou pěkně užít!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Táni. Děkuji za návštěvu v blogu. Ta látka na kufřík je skvělá. Kubík je kus chlapa. Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Tání, právě jsem objevila Tvůj blog:))
    Kubíček je rozkošnej (švihák! - už má vlastní kosmetickej kufřík:)) a sloník se moc povedl!
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj. Odkaz už jsem přidala, ale mám ho někde u těch prvních kafíček. Jinak když se zaregistruješ budeš mít 50% jednorázovou slevu a pak různé akce. Mrkni na diskusi na Dámě strojová výšivka, je tam spousta odkazů na volně dostupné výšivky. Kdybys něco potřeboval piš na můj e-mail co mám v profilu Jana

    OdpovědětVymazat
  19. že "lína" a aké nádherné výtvory..., si šikulka, že popri takom malom bábetku to stíhaš :)

    OdpovědětVymazat
  20. Táňo, kufřík máš parádní a hlavně Kubíček je roztomilý!

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj Táni, zdravím moc! měj se hezky a nikam se nehoň, víš, jak dopadají ti, co to přehání ;-) (tím myslím hlavně sebe:).
    opatruj se ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Táni vidím,že tvůj blog trochu zamrzl "o) doufám,že blog a né šicí stroj.Nebuď takový soukromník a sem tam nám tu něco ukaž :o)))

    máš u mě na blogu takovou krávovinu ... postav se k tomu jak chceš "o)
    http://renata-mojesiti.blogspot.cz/2012/11/huraaa-tak-uz-i-ja.html

    moc tě zdravím pa

    OdpovědětVymazat
  23. Táni, děkuji ti za návštěvu na mém blogu i krásný vzkaz, který tam po tobě zůstal .......... moc krásně šiješ ........Kubíček i slon se ti moc povedl .......Marki

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to se Kubíček má....:-D Děkuji moc za návštěvu u mne v blogu a ještě více za milá slova podpory, která mě velmi potěšila....:-D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Táňo, Kubíček je kouzelné miminko a Ty si šikulka!!! Moc Ti děkuji za pochvalu ;o) Jaké myslíš prošití? To závěrečné sešívání? To jde pěkně blb... a tuhle jsem podžehlila klíženkou, nedělá to pak bubliny, ale je to tvrd a špatně se to sešívá...

    OdpovědětVymazat