sobota 5. května 2012

Velikonoční Swap ..tak to je sranda

Dnes jsem si vzpoměla ,že jsem šila velikonoční swap a nedala jsem ho na blog, nějak nestíhám vkládat co šiju ..mám v tom pěkný binec budu se muset polepšit ....






tak napravuji chybu a přikládám i dárek který jsem dostala já od Hanky a její babičky ..je to pro mne veliká pocta

6 komentářů:

  1. jééé to je nádhera ! Takové něžňouné ,moc se ti to povedlo !!! Obdarovaná měla určitě velikou radost !

    OdpovědětVymazat
  2. Našila jsi ale moooc krásný swapík!!
    Já jsem na tom podobně - ušila, rychle zabalila, poslala a ani nevím, jestli jsem ho vyfotila. O vkládání na blog ani nemluvím ;-)
    hlavně že dorazil v pořádku a že Eliška-Elistr něco takového pro nás vymyslela.

    OdpovědětVymazat
  3. Táničko - KRÁSA. A andílek je také úžasný !!! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Táni, opět krásná dečka. Ty barvičky tomu moc sluší. A dárečky jsi taky dostala moc hezké, přines je ke chlubení na klubík :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, ano, nádhera! Já jsem ten šťastlivec, kterému balíček došel!! :-) Ještě jednou tímto moooc děkuji, milá Táňo! J.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé, Táňko, koukám, že je to rok, co jsi tu nic nevkládala. Božínku to letí, tenhle parádní ubrus jsi přece šila nedávno. Potřebuješ s něčím pomoct?

    OdpovědětVymazat