neděle 26. února 2012

Taška podle Bellet



16 komentářů:

  1. je krásná, moc se ti povedla! Já tu svoji plánuji a pak zase měním látky a tak pořád dokola... možná že letošní září se konečně dočkám :-) chtěla jsem ji jako podzimní

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná, povedla se ti moc. Ještě přidej fotku, jak ji máš krásnou i zespodu, škoda neukázat. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, normálka mi spadla čelist. Je úchvatná, nádherná, skvěle ušitá a překrásné látky. Budeš s ní dělat fakt parádu :o) ♥

      Vymazat
    2. Zuzi a já ji viděla na vlastní oči, je fakt boží!!!!

      Vymazat
  3. No a ještě, hluboce smekám, Táňko, za ten všitý kédr, to sis teda vyhrála. No, a co k takové parádní tašce? Že by nová sukýnka (krátká :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Leni děkuji za reklamu!!
    ..krátká no nevím???:-((/víš babička v krátké/ ,ale mám něco v merku ..do léta to dám..snad :-)))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Táni tahle taška je opravdu parádní!!! hrozně moc moc se ti povedla a nádherně si jí nakombinovala. Budeš fakt fešanda, každej se za tebou otočí!! pa Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Táni to je taková krááása :o)))))) ♥

    Jinak jak na hudbu. Prostě jsem u někoho na blogu klikla na ty písničky a dostala jsem se někam, kde se to dalo spáchat. Psala jsem do řádku své oblíbené zpěvačky a přidávala někam, fakt ti nepovím přesný postup, byl to pokus omyl, ale zkus :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Táni, to je povedený kousek :o)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Táňi, teprve teď jsem zjistila, že máš tady blog a moc hezký ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jé, ta je překrásná. Jsem dokonale nainspirovaná touhle parádní kabelkou. Šikulka!
    Skvělý bloček! ;-)
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se ti povedla, myslím, že se ti bude i dobře nosit, aspoň mě se takovýto typ tašky hodně osvědčil.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc Tě zdravím Táni a smekám..tohle je přesně to, co nemám..psala jsem Ivance o dokoupení čísla s touto kabelinkou, ale bohužel můj e-mail se u ní zřejmě ztratil v hlubokém nenávratnu..doufám, že se mi povede splašit alespoň podobný střih..nebo ho prostě "prubnu" od oka :o)) látečku už mám doma delší čas..Kačenky Bandana mi nedala spát :-))..jinak moc díky za úvodní písmenka..to je to..co člověka naplňuje..každodenní malá kouzla ..měj krásný den, papa Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za komentáře..potěšilo mě ,že se vám taška líbí :-)

    OdpovědětVymazat